miercuri, 7 ianuarie 2009

Tie de ce iti este frica?

Azi, invatand la econometrie m-am tot impiedicat de termenul "factori de influenta" si nu stiu de ce acest termen mi-a adus de ceea ce influenteaza majoritatea deciziilor noaste: frica. Frica de nereusita, frica de a ramane pe loc, frica de a fi cu un pas mai jos. Nu, nu sunt niste frici enumerate la intamplare sunt lucurile de care imi este mie cel mai frica acum. Ma uit in jurul meu si toti par sa creasca, numai eu raman pe loc (si nu ma refer la crestere fizica, pentru ca la asta nu mai sper de mult). Aceasta frica este strans legata de ceea ce spuneam mai devreme, de acel "jump start" (chiar daca am plecat in cautarea lui ... cateva ore nu imi sunt de ajuns ca sa-l gasesc).
Sunt multumit insa de un lucru, nu am ramas pe loc in ultimul an, am tot crescut si sunt foarte fericit cu faptul ca standardele mele sunt ridicate mereu. Multumesc!

My dreams scare me right now, but that doesn't mean they are high enough. :)

2 comentarii:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=MslbhDZoniY

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Alex! Se potriveste cu concluziile mele din "Cele mai mari probleme din lume sunt ... ALE MELE"

    RăspundețiȘtergere