vineri, 9 ianuarie 2009

Prea fraier pentru lumea asta ...


Cand doi oameni iti spun ca esti beat, te duci si te culci. Cand cei din jurul tau iti subliniaza voalat ca esti prea bun (in sensul de sufletist) pentru lumea asta incepi sa-ti pui intrebari. Exact asta fac eu acum! In fiecare zi mai apare un lucru care imi subliniaza aceasta stare. Iar azi, 09.01.2008, mi se pare ca abia incep sa deschid si eu ochii in aceasta lume. Cu 23 de ani intarziere. Dar ce-mi veni? Cum mi-am dat eu seama de asta? (e absolut uimitor cum face mintea umana conexiunile dar ... iata povestea:) Stateam in statie asteptand metroul si ma uitam in jurul meu. Cautam un zambet undeva, nu adresat mie, ci un zambet pe doua buze alaturate. Insa, trecand cu ochii pe la fiecare om in parte mi-a fost imposibil sa gasesc asa ceva. Fata care caracterizeaza Bucurestiul este :|. Apoi, in mod absolut uman m-am intrebat: DE CE? De ce nimeni nu zambeste aici? Iar raspunsul a venit dupa experienta a cinci luni de Bucuresti: pentru ca Bucrestiul este orasul care te invata lucruri despre tine pe care tu nu vrei sa le sti sau sa le constientizezi. Si conexiunea s-a facut automat ... a fost lucrul pe care l-am auzit cel mai des de cand sunt aici: "Esti prea moale/putin infipt/FRAIER pentru lumea asta ...". E greu sa accepti asa ceva, insa eu azi am facut-o! NU, nu vreau sa raman asa insa nici NU vreau sa ma schimb fundamental. Vreau sa fiu deasupra liniei cu "fraieri" ... primul deasupra ei ... ultimul "smecher" de pe lista.
De dimineata, Radu, mi-a spus: "Ba, nu stiu cum se face dar parca numai in curtea ta ploua ... tie ti-au furat masina, tu l-ai lovit pe ala pe langa Teatrul Dramatic, tu iti pierzi job-ul ...!" iar doua ore mai tarziu am gasit raspunsul: sunt prea fraier sa-mi pese mai mult de mine decat de ceilalti. Insa e momentul sa-mi protejez si eu curtea ... desi nu vreau sa ploua la altii. Dupa cum v-am spus, ultimul dintre "smecheri" - primul dintre "fraieri". Pentru prima data simt ca mi-am gasit locul ... sper sa nu ma insel.

Cu respect,

Catalin Vacar

2 comentarii:

  1. :) sunt de acord cu tine, dar ai grija si la schimbare...in anumite medii e bine sa ramai cum esti. Cu respect pt tine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. According to all known laws of aviation, there is no way that a bee should be able to fly. Its wings are too small to get its fat little body off the ground.

    The bee, of course, flies anyway.

    Because bees don’t care what humans think is impossible.


    this wasn't originally meant for you, but it fits well in the context of you. have no idea what you're up to these days but i suspect it's all about...up

    (erase this)

    RăspundețiȘtergere