vineri, 30 ianuarie 2009

The choice of life

Am auzit de multe ori, poate de prea multe ori, "Life is about the choices you make!" iar momentul curent ma face sa ma intreb ce face o alegere, si implicit o decizie, sa fie buna sau gresita? Viata nu pare un examen grila la care sa iei ori punctajul maxim ori deloc, insa o linie fina trebuie sa existe intre plus si minus. Ce trage aceasta line in cazul deciziilor? Starea ta de spirit dupa ce ai luat o decizie? Si daca ai luat o decizie despre care sti ca e buna insa te simti ca ultimul om? (pana la urma si sa concediezi un om e o decizie buna in anumite contexte economice, insa pentru orice manager e daramanta). Poate e ... capacitatea de a trece peste astfel de stari! Dar daca nu poti sa treci sau treci foarte greu? E ... felul in care ceilalti se simt in legatura cu decizia ta? Dar daca ea ii dezamageste chiar daca tu ai luat-o fara sa-ti incalci integritatea si principiile? E viitorul? Viitorul e ca economia: nu sti niciodata cu adevarat ce pierzi sau castigi pana nu incerci. Cat timp ai un obiectiv clar pentru viitorul tau orice decizie pe care o iei, cu el in minte, nu poate decat sa-ti usureze drumul sau in cea mai rea situatie sa-ti mentina nivelul de greutate. Sau poate ca toate aceste premise combinate sunt raspunsul. Oricum un lucru e sigur, timpul a trecut, iar eu am ales.
In jurul meu sunt cativa oameni pe care nu vreau sa-i dezamagesc, insa de data asta alegerea mea o faca asta cu cel putin unu. Sper insa ca o data o sa inteleaga punctul meu de vedere si situatia in care am actionat. Ciudat e ca argumentul lui ca sa DA e poate cea mai importanta arma a mea ca sa NU.
Nu, nu am uitat obiectivul dar asta e calea pe care am ales-o eu. Pentru ca "un nebun ar muri eroic in slujba unei cauze, un intelept ar lucra toata viata pentru ea!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu