miercuri, 14 ianuarie 2009

The sexiness of what you do in life

Pe tine ce te face sa adormi la ora 2 noapte si sa te trezesti la 6 din nou, aproape fresh si cu zambetul pe buze? E intrebarea pe care mi-am adresat-o de foarte multe ori ... pana am gasit ceva ... iar acel CEVA pentru mine era si este inca SEXY! Si nu numai atat ... ma facea si pe mine sa ma simt sexy. Nu cred ca exista vreun om in lumea asta care sa nu-si doreasca ca ceea ce face el sa fie sexy, dar, atentie, avem notiuni diferite fata de ceea ce inseamna "the sexiness of what we do". Problema cea mai mare cu aceste perceptii diferite e ca poate pentru tine, intr-un anumit moment, un anumit job e sexy ... si te face sa te simti asa, insa pentru cei din jurul tau nu e. Ce te faci atunci? Fight or shut up!
Si mai am o intrebare: Ce iti da tie dreptul sa imi spui mie daca ceea ce fac eu este sau nu sexy?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu