joi, 29 ianuarie 2009

A patra poza

Se pare ca am fost provocat ... :)
Ieri, deschid mess-ul si vad mesajul: "Pustiule ai treaba ... http://tudesprecetaci.blogspot.com"
Intitial m-am gandit ca e o provocare la scris ... in tastaturi sa ne batem, blogurile sa ni le actualizam, postarile sa ne fie sageti ... dar nu, era o provocare mai mare decat atat. Iata ce am gasit scris acolo:

1. Go to the 4th folder in your computer where you store your pictures.
2. Pick the 4th picture in that folder.
3. Explain the picture.
4. Tag 4 people to do the same!

Iar azi dimineata m-am gandit ... de ce nu? Si exact asta am facut, al 4-lea dosar (tensiunea crestea), a 4-a poza (imi doream deja sa fie ceva care sa redefineasca lumea) si ... suspans maxim ... poza era:



O usoara urma de dezamagire pe fata mea! Ce semnificatie profunda are aceasta poza pentru mine? Nici una! :) Ma intorceam de la un examen si eram in fata cladirii ASE de la Moxa iar acolo, personajul din imagine imi aruncase o privire destul de draguta pe care am vrut sa o impart, insa in poza a iesit mai mult malefic decat dragut asa ca am uitat de ea si de el ... acolo in al 4-lea dosar.

Culmea e ca desi nu ma omor dupa animale de casa, aici, momentan sunt doua poze cu astfel de indivizi. Poate are asta o semnificatie ... insa momentan nu pot si nici nu ma straduiesc sa o vad.
Pasul numarul 4, poate voi o sa reusiti sa ne aratati ceva mai interesant de atat: Danut, Dorin, Red&Blue, Iunia.

P.S. Cand am vazut prima data poza, fiind un pic dezamagit, primul meu gand a fost sa o schimb. Sa iau poza 5 sau poza 119, oricum nimeni nu ar fi stiut, dar am preferat sa nu, play by the rules mi-am zis ... si totusi ... exista insa cel putin doua strategii prin care sa poti "fenta" aceste reguli ca sa pui o poza care inseamna ceva pentru tine and still play by the rules :P, una mai subtila si una care se bazeaza pe principiul "if something does not work! get a bigger hammer!" ... care sunt ele? Find out yourself ... eu prefer sa ramana "CLASSIFIED"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu