luni, 19 ianuarie 2009

O zi ca oricare alta

Azi,19.01.2009, luni, ziua in care orasele incep din nou sa fie pline de "probleme la birou", task-uri, deadline-uri si alte notiuni de afaceri. O zi ca oricare alta ... sau poate ca nu. Pana la urma si Ziua Z, 06.06.1948 era o zi de duminica, simpla, ca oricare alta daca nu stiai ce se intampla. Si a fost o zi ca oricare alta, ce a schimbat lumea.
Similar, acum o saptamana ma trezeam luni 12.01.2009 la ora 11:00 fara a avea in minte un obiectiv. Era o saptamana in care, aparent, nu aveam nimic de facut si asta m-a frustrat enorm. Pana la punctul in care simteam ca lumea mea interioara se prabuseste. In jurul meu parca toata lumea era ocupata cu ceva, doar eu eram inutil. Dar asta era doar senzatia mea, pentru ca azi am descoperit ca aveam ce face, chiar daca nu erau lucruri care sa ma solicite la maxim sau sa ma tina in priza mult timp, macar era ceva de facut. Cu asta am inceput eu saptamana asta. Si nu numai, pe langa tot ce aveam de facut, am mai adaugat eu ceva. Din punctul meu de vedere azi incep o saptamana cu trei perspective mari. Trei directii in care vreau sa merg, trei directii in care o sa merg. Iar toate astea sustinute de o baza importanta, atitudinea. Pentru ca daca te simti inutil, vei fi inutil; daca te simti daramat, vei fi daramat; daca te simti frustrat, vei fi frustrat; iar toate acestea se vor transmite in jurul tau. Cine vrea sa aiba de a face cu un om ursuz si frustrat? DAR POATE SI MAI IMPORTANT: CINE VREA SA FIE UN OM URSUZ SI FRUSTRAT? E o alegere pe care stiu sigur ca pot sa o fac, o alegere de atitudine. Timpul va trece mai repede, oportunitatile vor fi mai dese si mai clare pentru mine.
Radu.Com(sa) la un moment dat spunea: "If opportunity doesn't knock build a door!" Exact asta intentionez eu sa fac acum. Ideea de usa o am, asa ca am plecat sa-mi gasesc materialele ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu