marți, 13 ianuarie 2009

God on the road?!

Sunt, sau cel putin cred ca sunt printre putinii oameni pe care o campanie pentru purtarea centurii de siguranta i-a impresionat. Cred ca asta s-a intamplat si pentru ca in momentul in care campania se desfasura la televizor eu tocmai imi luasem carnetul de conducere. Clipul incepea cu imaginea unui dormitor si un pat mare in care dormea un barbat, filmat de sus. Somnul barbatului era foarte, foarte agititat. Cateva secunde mai tarziu se schimba perspectiva iar domitorul este filmat din fata patului unde putem vedea un scaun cu rotile iar in fundal un asistent medical care se duce, il ridica pe barbat din pat si-l aseaza in scaun, moment in care i se pot vedea picioarele zdrobite. Cu privirea fixa la camera de filmat barbatul asezat in scaun intinde mana spre stanga lui si isi conecteaza centura de siguranta. Mi-am adus aminte de aceasta campanie pentru ca pe un alt blog, azi am vazut o alta campanie similara, care mi-a dat aceeleasi sentimente si anume ACEST FILMULET.
"Stop trying to be GOD on the road ... The Real GOD will get mad and He will want to see you!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu