joi, 23 aprilie 2009

Offtopic

Am auzit multe "harjoneli" intre economisti si ingineri ... si am participat si eu la o parte dintre ele. Insa astazi am constatat cel putin amuzat ca inginerii se harjoesc putin si intre ei. Cum asa? Pe langa vesnicele reclame "I'm a Mac! I'm a PC!" ca lupta Apple vs. Microsoft, mai nou se da o adevarata batalie de ideologii. :P Sa va arat:

1. Opera vs Internet Explorer (mi-a placut mai mult fata smiley-ului decat "battle-ul" :P)




2. Firefox vs. Opera vs. Internet Explorer





3. Windows vs. Mac OS X vs. Linux (poza asta o vazusem si in varainta cu tanc pentru linux :P)


Astept cu drag si alte sugestii! :)


P.S. Intr-un birou al departamentului IT, doi tipi:

Tipul 1: "Uite ce frumos ninge!"
Tipul 2: "Unde ba? Da un link!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu