vineri, 15 mai 2009

Youth Development Program

Am auzit cifre, am auzit oamenii entuziasmati si am vazut cresterea. Si atunci m-a "lovit", m-a lovit imaginea de acum doi ani de zile, cand, student "pulet" fiind, pe colina in CP6, mi-am completat formularul care avea sa-mi schimbe viitorul. Era aplicarea pentru prima editie a Youth Development Program. OCP era Raluca Amariei, iar training-urile au fost tinute de Coca-Cola, GSK, BRD, Allianz-Tiriac. A fost primul meu pas spre o lume noua, spre experienta care mi-a revolutionat viata. Iar azi, pare ca istoria a fost revolutionata, cu alti oameni, la un alt nivel, cu Youth Development Program din nou. Felicitari dragilor! Nu v-am vazut cu ochii mei, insa v-am vazut prin ochii oamenilor care conteaza pentru mine. Iar ce am vazut acolo, nu poate fi descris in cateva cuvinte aici.
Am fost printre cei care au sustinut aceasta a doua editie a YDP-ului, insa am plecat mult prea repede pentru a vedea cum se misca lucrurile. Iar azi, ei bine azi, nu pot decat sa ma bucur ca ati depasit orice asteptari. Felicitari! Si pentru ca fiecare echipa e ceea ce oamenii din ea o fac sa fie, va felicit cu drag pe fiecare in parte:

Aliona, Ovidiu si Medeea pentru Vanzari
Gabi, Catalin si Eniko pentru Promovare
Andreea si Cristina pentru HR
Cristina si Gina pentru Financiar
Daniela pentru ... YDP si oamenii din echipa!

Cel mai probabil ati avut urcusurile si coborasurile voastre, insa ati terminat acolo unde trebuia, sus!
Ma inclin in fata voastra!
Cu drag,
Catalin Vacar

2 comentarii:

  1. I join this words with all my heart!
    Si da, intr-adevar au facut o treaba extraordinara de care eu pesonal sunt extrem de proud.

    RăspundețiȘtergere
  2. FILME TURCESTI ARTISTICE TRADUSE IN ROMANA. SERIALE TRADUSE BIOGRAFIA ACTORILOR VIDIOCLIPURI FOTOGRAFI.
    MASKED SINGER ROMANIA Clicksud.
    seriale turcesti.

    RăspundețiȘtergere