luni, 4 mai 2009

Hug the world?

Am fost foarte surpins sa gasesc acest site intr-un comentariu al unui post de pe acest blog. Si desi modul de a promova evenimentul prin comentarii poate parea cel putin ciudata, pentru ca stiu cat de greu e sa promovezi un eveniment, indiferent de natura lui, m-am hotarat sa-l aduc aici, in fata (chiar daca am fost usor deranjat de abordare initiala ... mi-a trecut repede :P). Asa ca:

In dorinta de a ajuta in promovarea unei initiative cel putin interesante, click here: http://freehugs.lumebuna.ro.

Pentru ca cineva drag mi-a spus o data ca o imbratisare face bine trup si suflet! :)

2 comentarii:

  1. Foarte frumoasa campania FreeHugs.
    M-a impresionat puternica povestea initiatorului ei acum cativa ani, cand am aflat prima data de ea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Saluut! Multumim ca ai sustinut campania Imbratisari Gratuite la tine pe blog! Iti propunem, daca vrei, sa fii alaturi de Lume Buna si in continuare (lumebuna.ro/vrei-sa-ne-sustii). Iti vom oferi, ca si in cazul proiectului Imbratisari, un semn de recunostinta prin a te pune si noi in blogroll (lumebuna.ro/links).
    Daca iti place proiectul si vrei sa faci mai mult decat un banner, poti scrie pe lumebuna.ro sau sa te implici ca voluntar in proiect (contact mihail.musat@lumebuna.ro).

    O zi minunata!:)

    Rodica (voluntar Lume Buna)

    RăspundețiȘtergere