vineri, 26 februarie 2010

Yes we can!

Sub sloganul cu care au fost castigate alegerile din Statele Unite Ale Americii, imi rezerv dreptul ca azi sa ma simt personaj de banc. Ma simt ca tipul care ii spune prietenei lui

"- Nu poti sa-mi spui un lucru care sa ma faca fericit si trist in aceelasi timp!"

iar ea raspunde

"-Ai cea mai mare scula dintre toti prietenii tai!".


Asemenea lui traiesc o senzatie simultana de fericire dominanta si mohorare pe alocuri. Da, se poate.

Concluzia: YES WE CAN be happy and sad at the same time! Si ce-i drept nu poti castiga de fiecare data ... insa poti sa-i oferi adversarului tau o cursa de care sa-si aduca aminte.

Din cele cateva cuvinte pe care le-am scris mai sus, tu, cititorule, intelegi ce vrei insa te rog doar sa vezi ca paharul e pe jumatate plin.


P.S. Azi toata ziua mi-a cantat in minte o melodie, pe care ti-o dedic cu drag.



Un comentariu:

  1. ceau,
    Pentru ca vrem o primavara plina de zambete, ne-am gandit sa lansam campania "Un zambet pentru tine" la nivel national si international. Planul e sa impartim zambete prin orasele din toata tara si vrem sa fim cat mai multi, pentru cat mai multe clipe de bucurie!

    Stim ca ai sustinut Free Hugs si ne gandeam ca poate ai fi interesat si de aceasta campanie.

    Mai multe detalii despre campanie gasesti aici: http://www.lumebuna.ro/2010/04/07/campania-un-zambet-pentru-tine/. Tot aici sunt si niste bannere pe care le-ai putea adauga pe blog-ul tau pentru a le spune si prietenilor tai despre aceasta initiativa. Te asteptam pe 15 mai 2010, ora 14.00 sa imparti voie buna alaturi de noi.

    RăspundețiȘtergere